tisdag 13 november 2007

Örongodis eller sömnbrist?

Jag vet inte om det är mina hörlurar som låter bättre än vanligt, eller om det är det faktum att det är först nu, en knapp timme efter midnatt, och efter att man jobbat för länge, kan andas ut och ta till sig musik på ett helt annat sätt. Men det låter jäkligt bra i mina öron iallafall. Måste nog dock avvakta innan jag spiller lovord till höger och vänster om det som kommit till mig genom nätverkskablen. Har ju hänt att man fått ta tillbaka..

Klart är iaf att nog fan ska musik avnjutas i hörlurar av normalgod kvalitet i allafall 7 av 10 ggr. Fördel: Du stör ingen kl. 01.03, du behöver inte ha en ljudanläggning för 2 miljoner kr för att få djupbas utan cp-muller, 3D-ljud och bra stereobild. Nackdel: kan anses som något osocialt..

2 kommentarer:

Spaden sa...

Det här var en riktigt snygg blogg. Och perfekt att sitta och tjuvläsa musiktips i - kanon! Skitgrym ju:)

Sportkeps sa...

äsch....;)